6 aya varan taksit seçenekleri!

Kredi kartı ödemelerinizi taksitli gerçekleştirebilirsiniz

Bize Ulaşın

0850 885 10 58

Pazartesi-Cuma 09:00- 18.00

Logo ClickBus

Gidiş







Kalkış biletinizi seçtikten sonra dönüş biletinizi seçebilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

Bilet bilgileri nedir? Bilet bilgileri bilet olarak kullanılabilir mi?

Bilet bilgileri sitemizden yapmış olduğunuz alışverişin onayıdır, ancak bilet yerine geçmez. Biletinizi otobüs firmanızın şubesinden nüfus cüzdanınız veya üzerinde TC kimlik numaranız bulunan bir kimlik belgesiyle temin edebilirsiniz.

Biletimi nasıl teslim alabilirim?

Kalkış saatinizden en az yarım saat önce terminalde olmanız ve biletinizi temin etmeniz gerekmektedir. Biletinizi, bilet aldığınız otobüs firmasının herhangi bir şubesinden veya terminalden, nüfus cüzdanınız veya üzerinde TC kimlik numaranız bulunan bir kimlik belgesiyle temin edebilirsiniz.

Biletimi otobüs firmasından almak için bilet bilgilerimin çıktısını almalı mıyım?

Biletinizi otobüs firmasından almak için bilet bilgilerinizi göstermenize gerek yoktur. Nüfus cüzdanınız veya üzerinde TC kimlik numaranız bulunan bir kimlik belgesiyle biletinizi teslim alabilirsiniz.

Bilet bilgilerime ClickBus.com.tr’den ulaşabilir miyim?

Evet, bilet bilgileriniz websitemizde bulunmaktadır. Bilgilerinize ulaşmak için üye girişi yapmanız ve seyahat geçmişi bölümüne tıklamanız yeterlidir. Eğer sitemize üye değilseniz, bilet bilgileriniz size email yoluyla iletilecektir.

Biletimi benim yerime bir başkası otobüs firmasından alabilir mi?

Hayır, biletinizi sizden başkası otobüs firmasından alamaz. Biletinizi otobüs firmasından nüfus cüzdanınız veya üzerinde TC kimlik numaranızın bulunduğu bir kimlik belgesiyle temin edebilirsiniz.

Biletimi bir başkasına verebilir miyim?

Hayır, bilet transferi yapılmamaktadır. Sizin biletinizi bir başkası kullanamaz. Eğer özel bir durum söz konusuysa biletinizi aldığınız otobüs firmasına danışmanız gerekmektedir.

Biletimi nasıl değiştirebilirim/ iptal edebilirim?

Metro Turizm biletleri internetten değiştirilememekte ve iptal edilememektedir. Metro Turizm firmasına ulaşmak için 0850 222 34 55 no'lu çağrı merkezini arayabilirsiniz. Diğer firmalar için bilet iptalleri seyahatinizden 24 saat öncesine kadar yapılabilmektedir. Bilet iptal işlemleriniz için ClickBus çağrı merkezine 0850 885 10 58 numaralı telefondan hafta içi 09:00 - 18:00 saatlari arası ulaşabilir, iptal@clickbus.com.tr e-posta adresine günün her saati bilet iptal taleplerinizi iletebilirsiniz. Acil durumlarda seyahati gerçekleştireceğiniz otobüs firması ile iletişime geçebilirsiniz.

Koltuk seçimi yapabilir miyim?

Evet! Seferleri listeledikten sonra yolculuk yapmak istediğiniz otobüs firmasına tıklayıp, koltuk seçiminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Evcil hayvanım benimle birlikte seyahat edebilir mi?

Firmaların evcil hayvanlar için farklı kararları mevcuttur. Evcil hayvanınızla seyahat etmenin koşullarını öğrenmek için bilet satın almış olduğunuz otobüs firması ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.

Bavul limiti nedir?

30kg’ye kadar valiz taşıma hakkınız bulunmaktadır. 30kg’yi geçen bavullar için bazı firmalar ek ücret talep edebilmektedirler.

Küçük çocuklar için kaç yaşında ödeme alınmaya başlanmaktadır?

Karayolu Taşıma Yönetmeliği’ne göre 6 yaşından büyük her çocuk için ayrı bir koltuk alınması gerekmektedir.

Seyahat sigortam var mı?

Evet. Karayolu Yolcu Taşımacılığı Zorunlu Ferdi Kaza Sigortası Şartları’na göre sigortanız, taşımacılık hizmetinin başlangıcından sonuna kadar, molalar da dahil olmak üzere tüm yolculuğunuzu kapsar. Sigorta kapsamında yer almanız için biletinizin üzerinde mutlaka ad, soyad ve T.C. kimlik numaranız bulunmalı ve yolculuğunuz boyunca biletinizin üzerinde yazan koltukta oturuyor olmanız gerekmektedir.